четверг, 20 марта 2014 г.

Контрольна робота за темою «Поети – шістдесятники» (11 клас)

Контрольна робота  за темою «Поети – шістдесятники»  (11 клас)
                    1 варіант
1. Для творчості В.Стуса характерні всі перелічені мотиви, крім:
     А) утвердження людського «я», бунту особистості проти системи;
     Б) осмислення уроків української історії, трагічних помилок предків;
     В) мужнього страждання, нерозкаяності;
     Г) християнського смирення.
2. Укажіть назву першої збірки В.Стуса:
      А) «Свіча в свічаді»;
      Б) «Палімпсести»;
      В) «Зимові дерева»;
      Г) «Дорога болю»
3. Іван Драч належить до:
       А) МУРу;
       Б) «Шістдесятників»;
       В) розстріляного відродження;
       Г) Нью-Йоркської групи.
4. В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено:
       А) поета і поезію;
       Б) Україну і українців;
       В) реальне і фантастичне;
       Г) матір і дитину.
5. Нагадування людству про те, що через власні гріхи, через недбале ставлення до природи, трапляються катастрофи, що виносять людину за межі існування, - ідея твору І.Драча:
      А) «Балада про соняшник»;
      Б) «Етюд про хліб»;
      В) «Сонячний етюд»;
      Г) «Чорнобильська мадонна»
6. Укажіть особливість композиції твору Б.Олійника «Пісня про матір»:
       А) побудована у формі запитань і відповідей;
       Б) являє собою монолог;
       В) складається із кількох підрозділів, що мають назви;
       Г) побудована із кількох частин, кожна з яких – певний етап життя матері    поета.
7. Наведені рядки:
                    Коли село хилилося до сну,
                   Вони удвох виходили на луки,..
Узято з твору Б.Олійника:
           А) «Пісня про матір»;
           Б) «Крило»;
           В) «Балада про вогонь і принцип»4
           Г) «В оборону хліба»
8. Укажіть літературний термін за його визначенням: «Вірш без рими і розмірів з довільним чергуванням рядків різної довжини»:
        А) сонет;
        Б) верлібр;
        В) білий вірш;
        Г) коломийка. 
9. Установіть відповідності.
         Автор                                                  Назва твору
    1. Василь Стус                                  А) «Пісня про рушник»
    2. Євген Маланюк                           Б) «Лебеді материнства»
    3. Василь Симоненко                     В) «Стилет чи стилос»
    4. Іван Драч                                      Г) «Балада про соняшник»
                                                                Д) «О земле втрачена, явися!..»

А
б
в
г
д
1





2





3





4






10. Установіть відповідності.
             Твір                                                    Уривок
   1.  «Пісня про рушник»                      А) Як я малим збирався навесні
   2. «Лебеді материнства»                           Піти у світ незнаними шляхами…
   3. «Балада про соняшник»                 Б) І застиг він на роки і на століття
   4. «Як добре те, що смерті                      В золотому німому захопленні.                                                                                               не боюсь я…»                                           В) Рідна мати моя, ти ночей не доспала
                                                                           Ти водила мене у поля край села…
                                                                      Г) Народе мій, до тебе я ще верну,
                                                                           Як в смерті повернуся до життя…
                                                                      Д) У хмільні смеркання мавки чорноброві
                                                                            Ждатимуть твоєї ніжності й любові.


А
б
в
г
д
1





2





3





4







 
















                       Поети – шістдесятники  (11 клас)
                    2 варіант
1. За мотивами і настановою близьким до «Заповіту» Т. Шевченка є вірш
      А) «Як добре те, що смерті не боюсь я…»
      Б) «Пісня про рушник»
      В) «О земле втрачена, явися..!»
      Г) «Стилет і стилос»
2. У поезіях В.Стуса переважають мотиви
       А) фольклорні
       Б) громадянські
       В) любовні
       Г) пейзажні
3. Віршовий розмір поезії «Як добре те, що смерті не боюсь я…»
       А) ямб
       Б) хорей
       В) дактиль
       Г) анапест
4. Який жанр домінує у творчості І.Драча?
       А) поема
       Б) балада
       В) медитація
       Г) сонет
5. Який реальний образ «перевтілюється в соняшник» (за «Баладою про соняшник»)?
      А) сам поет
      Б) дід поета
      В) хлопець
      Г) мати поета
6. Для творчості Б.Олійника  характерні усі наведені ознаки, окрім:
       А) характерні жанри: ліричні, ліро-епічні поеми, ліро-іронічні вірші;
       Б) центральний образ творчості – образ матері;
       В) провідні теми: історична пам'ять і плин часу, роздуми над сутністю людини у світі, спадкоємність поколінь;
       Г) центральна тема – показ трагічних подій Великої вітчизняної війни.
7. Укажіть назву першої збірки Б.Олійника:
        А) «Дванадцятий вал»
        Б) «Бють у крицю ковалі»
        В) «Вибір»;
        Г) «Коло».
8.  Укажіть літературний термін за його визначенням: «Жанр ліро-епічної поезії фантастичної, історико-героїчної соціально-побутової тематики з драматичним сюжетом».
       А) Дума;
       Б) балада;
       В)  новела;
       Г) казка.




9. Установіть відповідності
              Твір                                                              Символ
       1.  «Пісня про рушник»                      А) сонце
   2. «Лебеді материнства»                         Б) хрест
   3. «Балада про соняшник»                     В) калина
   4. «Як добре те, що смерті                      Г) Верби і тополі                                                                                              не боюсь я…»                                               Д) росяниста доріжка

   

А
б
в
г
д
1





2





3





4






10. Установіть відповідності
              Твір                                                              Мотив
       1.  «Пісня про рушник»                      А) неповторність людини
       2. «Лебеді материнства»                      Б)прощання матері із сином
       3. «Стилет чи стилос?»                         В) батьківщину не вибирають
       4. «О земле втрачена, явися!..»           Г) мрія про повернення на рідну землю
                                                                          Д) роль слова, митця в житті суспільства 


А
б
в
г
д
1





2





3





4







Комментариев нет:

Отправить комментарий