четверг, 20 марта 2014 г.

Виховний захід "Конфлікти"

                                   Тема: Конфлікти
Мета: розширити знання учнів про конфлікт; ознайомити
із психологічною         
              природою конфлікту, його
структурою, динамікою; показати 
ефек- 
              тивні шляхи розв’язання конфліктних
ситуацій; навчати дітей вико-
              ристовувати в спілкуванні з
іншими людьми тактику співробітництва,
               знаходити конструктивні способи
вирішення проблемних ситуацій;
               через практичне заняття
формувати почуття єдності з колективом,
               визначення свого місця у ньому;
виховувати повагу до товаришів,
                почуття відповідальності за
свої слова, вчинки.
Обладнання: чисті аркуші паперу, ватмани,
фарба для малювання, гілочки із
                           дерева, стрічка, спокійна музика.  

                                         Хід
заняття
1.    Вступне
слово вчителя.
2.    Творча
робота «Асоціації»
На дошці записано слово
«конфлікт». На листочках діти записують слова, які асоціюються у них із цим
словом (наприклад: боротьба, зло, агресія, війна, жах…)  Свої записи учні розміщують навколо слова
на  дошці.
   Чим більше слів записано, тим повніше
розкриємо значення даного слова.
        Проблемне запитання:
Який заряд мають
названі вами слова – позитивний чи негативний?
3.    Легенда
про істину
За східною легендою,
одного разу боги вирішили створити всесвіт. Створили зірки, сонце, місяць,
моря, гори, квіти, хмари, людину і
Істину. Однак постало питання: куди заховати її, щоб людина не змогла її
відшукати? Їм забажалося продовжити шлях пошуку Істини.
   «Давайте сховаємо її на найвищій гірській
вершині»,- сказав один.
   «Давайте сховаємо її на далекій зірниці»,-
запропонував другий.
   «Давайте покладемо її на дно найглибшої
безодні».
   «Давайте заховаємо її на зворотному боці
Місяця».
   А наймудріший Бог сказав : «Ні, ми заховаємо
Істину в серці людини, тоді вона шукатиме її у всьому Всесвіті, не знаючи, що
носить її постійно в собі».

  Отож, шукати істину слід у собі. І сьогодні
ми спробуємо розібратися в собі й знайти правильний вихід із ситуації в момент
конфлікту.
4.    Поняття
про конфлікт
Конфлікт – зіткнення
протилежних інтересів, позицій, поглядів; процес загострення суперечностей між
двома чи більше особами- під час розв’язання проблеми, що має особисту
значимість для кожного.
Види конфліктів: між особисті, між групові, між
колективні, міжнаціональні. міждержавні, сімейні, педагогічні, політичні,
економічні.
    Ступінь загострення:  від незадоволення, протидії, ворожнечі до
війни

5.    Проблемні запитання
-       
Чому виникають конфлікти?
-       
Коли конфлікт відіграє
позитивну роль?
-       
Які є причини конфліктів між
учнями і учителями?
-       
Як наглядно можна зобразити
конфлікт? (наочно у вигляді айсберга, у якому видно тільки надводну частину, а
все, що під водою, сховано: неповага, опір).
-       
Які риси характеру властиві
конфліктній особистості? (відсутність культури спілкування людини, використання
конфліктних стереотипів поведінки).
Серед рис характеру, що
властиві конфліктній особистості: бажання доміну-вати за будь-яких умов, бути
занадто принциповим, надмірна прямо ліній-ність, поганий настрій і
роздратованість, хибне уявлення про те, що слід казати «всю правду у вічі»,
несправедлива оцінка вчинків і дій інших.
   Людину ми пізнаємо через спілкування, через
вчинки; але коли людина навіть вчинила погано, треба залишити їй шанс
виправитися і стати кращою !
6.  
Проведення тесту «Чи
конфліктна я особистість?»
7.  
Творча робота «Кошик»
На чистих аркушах
учні  пишуть ті слова і вирази, якими їх
називали колись чи називають тепер і які їм не подобаються, викликають гнів чи
образу. Їх збираємо у кошик (позбуваємося ярликів).
    Якщо ви позбулися цих ярликів, то повинні
подумати про те, що ніколи не будете чіпляти ярлики іншим людям.
8.    Робота
в групах під музичний супровід
(клас ділимо на чотири
групи (довільний поділ за бажанням учнів), кожна група отримує фарбу, ватман і
створює колективний малюнок пальчиками ).
     Кожну
роботу інтерпретує студентка Національного університету ім. Богдана
Хмельницького факультету «практична психологія» Жоломко Т.Б.
9.    Підсумок
У кожного із вас на
парті лежить вишнева гілочка: окремо – легко переломи-ти, а якщо всі разом, то
переломити їх не вдасться.
   Отже, так і в житті. Кожного з вас легко
образити, а якшо ви будете разом, гуртом, то ніякі вороги вас не здолають, всі
негаразди ви легко подолаєте.
    Ми з вами зберемо наші гілочки в пучечок і
перев
яжемо
стрічкою. Цей пучечок – символ нашої єдності, збережемо його в класній кімнаті.
   
  



2 комментария:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить
  2. Best Casinos 2021 | Expert Opinion | DRMCD
    The Casino Software Provider 2021 · Bet9ja – Play casino games for free · 전라북도 출장마사지 Casino VIP – Play casino games for real 대전광역 출장안마 money · Bovada 춘천 출장마사지사천 출장샵 Best for 보령 출장마사지

    ОтветитьУдалить